درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت
ابعاد درب ضد سرقت به دو نوع تقسیم بندی می شود که سازندگان ساختمان باید قبل از ساخت فریم انتظار به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر لقار دیوار برای نصب درب ضد سرقت می باشد. عرض و طول ساب فریم مورد نیاز برای درب های استاندارد: 111 در 212 می باشد. فاصله 111 داخل به داخل فریم انتظار بعد از نصب ساب فریم فلزی می باشد.

ساب فریم می تواند از قوطی ۳۰ در ۴۰ و یا هر نوع فلز دیگری باشد. طول ساب فریم انتظار برای درب ضد سرقت ۲۱۲ سانتی متر به این معنا می باشد که از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه نباید بیشتر از ۲۱۲ سانتی متر باشد. البته باید بیان شود هیچ گونه محدودیتی برای ساخت درب های ضد سرقت با ابعاد سفارشی وجود ندارد وابعاد استاندارد درب ضد سرقت می تواند با طول و عرض های مختلف در ساخت سفارشی طبق مشخصات فنی درب ضد سرقت ساخته شوند.


اندازه درب ضد سرقت برای درب ضد سرقت دو لنگه نهایتا می تواند ۲ متر باشد و بیشتر از این عرض باید ساخت سفارشی مد نظر گرفته شود. اندازه درب ضد سرقت ترک و ایرانی طبق همین موارد تاثیر خاصی بر شرایط نصب ندارد اگرچه نصب و حمل درب های ضد سرقت دو لنگه بسیار سخت تر از تک لنگه می باشد و نصب این نوع درب ها نیازمند استفاده از نصب های مجرب می باشد و کارخانه برای ساخت درب های سفارشی با عرض و طول بیشتر باید از ورق های کات شده ی با عرض و طول بیشتر استفاده کند.
برای داشتن بازشو 92 سانتی متر باید داخل به داخل فریم انتظار یا به عبارتی تمام شده ی کار عرض اندازه درب ضد سرقت 107 سانتی متر باشد. همان طور که مشاهده می شود هر چهارچوب 7.5 سانتی متر از فضای موجود را کاهش می دهد. البته می تواند داخل به داخل فریم تا 117 سانتی متر نیز افزایش داشته باشد که در این صورت میزان بازشو 102 سانتی متر می شود. برای ارتفاع ابعاد درب ضد سرقت نیز محدودیت هایی وجود دارد با توجه به اینکه از ورق های کات شده ی فولاد مبارکه برای استاندارد سازی ابعاد درب ضد سرقت استفاده می شود کف تمام شده تا ارتفاع نهایی نباید بیشتر از 213 سانتی متر باشد. اگر بخواهیم ابعاد درب ضد سرقت از این ارتفاع بیشتر باشد باید با استفاده از کتیبه این ارتفاع را جبران کنیم.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب ضد سرقت شیشه خور

 درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می گیرد می باشد.این نوع درب در چهارچوب های ساده فلزی و چهارچوب فلزی روکوب دار توسط شرکت راشا در تولید می گردد. این در محصول کشور ترکیه بوده و در کارخانه تولید درب های ضد سرقت راشا در مونتاژ و به بازار ارائه می گردد.
درب ضد سرقت شیشه خور دارای قطر رویه ۱۰ میلیمتر ترکیه بوده و رنگ پلی اورتان با روکش راش نمایی زیبا به این درب بخشیده است و بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می خرند.
نوع یراق آلات ، قفل و دستگیره درب ضد سرقت  شیشه خور،کاله ترکیه با ۵ سال ضمانت تعویض می باشد که مشتریان با خاطری آسوده می توانند از آن در پروژه های خود استفاده نمایند.درب ضد سرقت شیشه خور در ابعاد موجود تودرتوی فریم : ۱۱۱*۲۱۱ و ۱۰۶*۲۱۱ تولید می گردد که با هماهنگی بخش فنی امکان تغییر ابعاد امکان پذیر می باشد.

گروه صنعتی راشا در با سالها تجربه تولید و فروش انواع درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان و … خرید درب ضد سرقت  شیشه خور را به مشتریان خود و به کسانی که زیبایی درب مدنظرشان می باشد پیشنهاد می دهد.

جهت خرید درب ضد سرقت  شیشه خور با واحد فروش راشا در در ارتباط باشید.

 

درب ضد سرقت لابی شیشه خور :

 درب لابی شیشه خور به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالایی که دارد در زمره پرفروش ترین درب های راشا در میباشد. درب ضد سرقت لابی شیشه خور ساخت کشور ترکیه می باشد و در کارخانه تولید درب های ضد سرقت مونتاژ و به مشتریان عرضه می گردد. داخل این درب سرتاسری فولادی می باشد و ضخامت چهارچوب آن ۱۸ سانتی متر است و رویه آن ۱۰ میلیمتر در نظر گرفته شده است. در ساخت این درب از روکش راش و رنگ پلی اورتان ترکیه استفاده گردیده و یراق آلات آن یراق کاله ترکیه است که دارای ۵ سال ضمانت یراق می باشد و همچنین ابعاد درب های لابی به صورت سفارشی ساخته می شود.

درب لابی شیشه خور

امنیت درب ضد سرقت شیشه دار

میدانیم که درب ضد سرقت انواعی دارد که شامل درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی ، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت شیشه خور می باشد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا درب ضد سرقت به صورت یکپارچه ساخته می شود و در بدنه آن مانند درب های معمولی از شیشه جهت زیبا سازی استفاده نمی شود.
پاسخ به این سوال کاملا واضح و روشن است. دلیل آن این است که در صورتی که از شیشه برای زیبا سازی بدنه استفاده شود یکپارچگی درب ضد سرقت به هم خورده در نتیجه امنیت درب به خطر می افتد این به این معناست که در صورتی که بخواهیم از شیشه ای در درب ضد سرقت استفاده کنیم به صورتی که مانند درب های معمولی سمت دیگر درب از شیشه قابل دیدن باشد امنیت درب ضد سرقت شیشه خور به شدت کاهش یافته و امکان آن که به صفر برسد نیز وجود دارد به دلیل آنکه ممکن است سارق با استفاده از وسایل مخصوص اقدام به شکستن و یا آب کردن شیشه نمایند که در این صورت منفذ خوبی برای ورود این دست از افراد ایجاد می شود و به راحتی از بین درب خود را به داخل منزل یا محل کار می رسانند و یا می توانند به وسیله همان منفذ ایجاد شده اقدام به باز کردن درب ضد سرقت نمایند.به همین دلیل در درب های ضد سرقت شیشه خور از طراحی های پیشرفته استفاده میشود تا امنیت این درب ها افزایش پیدا کند.در بدنه این درب ها از شیشه استفاده نمیشود و درب بصورت یکپارچه ساخته میشود و تنها برای زیباسازی درب از شیشه در درب استفاده میشود.


ویژگی های درب ضد سرقت شیشه خور لابی

  • درب لابی ضد سرقت با روکش چوب
  • سازه فلزی داخلی درب ضد سرقت شیشه خور
  • قابلیت نصب شیشه با شرایط خاص
  • قابلیت نصب انواع دستگیره و قفل
  • قابلیت ساخت درب ضد سرقت لابی به هر شکلی
  • اندازه و ابعاد در ضد سرقت لابی به دلخواه مشتری
  • طرح شیشه و طرح درب  قابل تغییر
  • رنگ درب و رنگ شیشه قابل تغییر  درب ضد سرقت شیشه خور لابی


درب ضد سرقت لابی  شیشه خور ۱٫۵ لنگه :

این گونه درب ضد سرقت یک و نیم لنگه بیشتر درلابی ساختمان , گاهی اوقات در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. درب ضد سرقت لابی شیشه خور ۱٫۵ لنگه وارداتی از کشور ترکیه می باشد و در کارخانه شرکت راشا در مونتاژ و به مشتریان ارایه می گردد. درقسمت داخلی درب و چهارچوب از ورق فولادی ضخیم و بخشی دیگر از شیشه استفاده شده است و از عایق صوتی – حرارتی (یونولیت فشرده) در داخل درب ام دی اف ۱۰ میلی متری بکار گرفته شده است. در درب ضد سرقت لابی شیشه خور ۱٫۵ لنگه از یراق آلات کاله ترکیه استفاده شده و دارای ۵ سال گارانتی می باشد .


این نوع درب لابی ورودی قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های مختلف را دارند و بر اساس سلیقه مشتری ساخته و روانه بازار می گردند و حتی در رنگ کردن این نوع درب ها نیز سعی می شود که از متریالی درجه یک و ایزار و یراق خاص استفاده گردد. به دلیل قرار گیری این نوع درب ها در محیط بیرون عموما از رویه های ضد آب و ضد آفتاب جهت تولید آن ها استفاده می گردد درب های لابی با چوب گردو و بلوط از سایر درب ها گرانتر می باشند و درب های تولیدی با چوب روس نسبت به سایر درب ها ارزان تر می باشند اما به جهت مقومت درب های راش بلوط یا گردو مقاومت بیشتری دارند و برای محیط های بیرونی درب با چوب بلوط یا گردو توصیه می گردد.

  • بهنام خانی
  • ۰
  • ۰
  • بهنام خانی