درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت
ابعاد درب ضد سرقت به دو نوع تقسیم بندی می شود که سازندگان ساختمان باید قبل از ساخت فریم انتظار به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر لقار دیوار برای نصب درب ضد سرقت می باشد. عرض و طول ساب فریم مورد نیاز برای درب های استاندارد: 111 در 212 می باشد. فاصله 111 داخل به داخل فریم انتظار بعد از نصب ساب فریم فلزی می باشد.

ساب فریم می تواند از قوطی ۳۰ در ۴۰ و یا هر نوع فلز دیگری باشد. طول ساب فریم انتظار برای درب ضد سرقت ۲۱۲ سانتی متر به این معنا می باشد که از کف تمام شده تا زیر نعل درگاه نباید بیشتر از ۲۱۲ سانتی متر باشد. البته باید بیان شود هیچ گونه محدودیتی برای ساخت درب های ضد سرقت با ابعاد سفارشی وجود ندارد وابعاد استاندارد درب ضد سرقت می تواند با طول و عرض های مختلف در ساخت سفارشی طبق مشخصات فنی درب ضد سرقت ساخته شوند.


اندازه درب ضد سرقت برای درب ضد سرقت دو لنگه نهایتا می تواند ۲ متر باشد و بیشتر از این عرض باید ساخت سفارشی مد نظر گرفته شود. اندازه درب ضد سرقت ترک و ایرانی طبق همین موارد تاثیر خاصی بر شرایط نصب ندارد اگرچه نصب و حمل درب های ضد سرقت دو لنگه بسیار سخت تر از تک لنگه می باشد و نصب این نوع درب ها نیازمند استفاده از نصب های مجرب می باشد و کارخانه برای ساخت درب های سفارشی با عرض و طول بیشتر باید از ورق های کات شده ی با عرض و طول بیشتر استفاده کند.
برای داشتن بازشو 92 سانتی متر باید داخل به داخل فریم انتظار یا به عبارتی تمام شده ی کار عرض اندازه درب ضد سرقت 107 سانتی متر باشد. همان طور که مشاهده می شود هر چهارچوب 7.5 سانتی متر از فضای موجود را کاهش می دهد. البته می تواند داخل به داخل فریم تا 117 سانتی متر نیز افزایش داشته باشد که در این صورت میزان بازشو 102 سانتی متر می شود. برای ارتفاع ابعاد درب ضد سرقت نیز محدودیت هایی وجود دارد با توجه به اینکه از ورق های کات شده ی فولاد مبارکه برای استاندارد سازی ابعاد درب ضد سرقت استفاده می شود کف تمام شده تا ارتفاع نهایی نباید بیشتر از 213 سانتی متر باشد. اگر بخواهیم ابعاد درب ضد سرقت از این ارتفاع بیشتر باشد باید با استفاده از کتیبه این ارتفاع را جبران کنیم.

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...